Kompresor LXC150 150 litrów 3.8kW
Indeks: 1537
Podawane przez Ciebie dane są szyfrowane
Szybko zrealizujemy Twoje zamówienie
Bez problemu zrealizujemy Twój zwrot
Kompresor olejowy wyposażony w zbiornik 150l. Zbiornik wyposażony został w kółka oraz metalowe uchwyty. Takie oprzyrządowanie znacząco ułatwia przemieszczanie urządzenia oraz odpowiednie jego ustawienie w miejscu pracy.
W produkcie zastosowano sprężarkę z dwoma cylindrami w układzie V. Oznacza to, iż w urządzeniu pracuje sprężarka wyposażona w dwa tłoki, każdy w oddzielnym cylindrze w układzie V. Takie rozwiązanie pozwala osiągnąć maksymalnie dużą wydajność ze stosunkowo niewielkiej wymiarowo sprężarki. W sprężarce zamontowane zostały utwardzane, żeliwne cylindry gwarantujące długą żywotność oraz wydajne chłodzenie sprężarki. Obudowa agregatu sprężarkowego została odlana z niezwykle trwałego żeliwa, cechującego się dużą odpornością na uszkodzenia mechaniczne oraz bardzo dobrą zdolnością do odprowadzania ciepła do otoczenia.
Cichą i bezawaryjną pracę zapewnia również przeniesienie napędu, które jest realizowane poprzez pasek klinowy łączący silnik z agregatem sprężarkowym.
Silnik urządzenia cechuje się mocą maksymalną na poziomie 3.8kW oraz obrotami rzędu 2850rpm. Dzięki odpowiedniemu przełożeniu sprężarka pracuje na niskich obrotach rzędu 1100rpm, dzięki czemu zwiększona jest jej żywotność oraz ograniczone grzanie się układu. Silnik jest wyposażony w zabezpieczenie termiczne chroniące go przed przeciążeniem.
Kompresor posiada zamontowany reduktor ciśnienia z dwoma szybkozłączami oraz dwoma manometrami. Zastosowany wyłącznik ciśnieniowy pozwala na łatwą regulację momentu załączania się kompresora w zależności od ciśnienia na wyjściach oraz na pracę w automacie. Regulacja odbywa się przez dokręcenie lub odkręcenie jednej nakrętki, dzięki czemu jest szybka, intuicyjna i prosta. Kompresor automatycznie wyłącza się po osiągnięcia ciśnienia 8 BAR.
Konserwacja sprężarki jest niezwykle prosta dzięki zastosowaniu czytelnego wziernika, na którym widać czy poziom oleju jest prawidłowy. Zastosowanie dużych i trwałych łożysk na wale korbowym pozwala uniknąć nieoczekiwanych awarii i zapewnia długą żywotność całej konstrukcji.
Urządzenie zasilane jest napięciem 400V