Reklamacje

1. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Szczegółowe warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez autoryzowane punkty serwisowe producentów. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów. Klient może także przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego.

2. Sprzedający rozpatruje reklamacje na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu Cywilnego.

3. Reklamacje należy składać  i przesyłać na adres Sprzedającego: 

F.H.U MAX IMPORT-EXPORT

PROSZÓWKI 34

32-700 BOCHNIA 

4. Składając reklamację należy dostarczyć do Sprzedającego reklamowany produkt  wraz z dowodem zakupu i wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym (do pobrania).

5. Produkt powinien być dostarczony przez kupującego we własnym zakresie. Firma nie odbiera przesyłek pobraniowych, płatnych przy odbiorze oraz nieodpowiednio opisanych.

6. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca naprawi lub wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru w terminie do 14 dni roboczych od daty dostarczenia reklamowanego towaru.

7. Produkt jest dostarczany do klienta w wybrany przez sprzedającego sposób bez dodatkowych opłat za dostawę urządzenia.