Silnik spalinowy 168F o mocy 6.8HP znajdzie swoje zastosowanie jako element napędowy do wielu urządzeń takich jak:

• zagęszczarki gruntu
• piły spalinowe do cięcia betonu
• agregaty prądotwórcze
• odśnieżarki
• zacieraczki do betonu
• do wielu maszyn i urządzeń 

Najważniejszym wyznacznikiem jakości oferowanego silnika spalinowego jest wysoka jakość wykonania oraz jego dokładność. Producent zadbał o każdy szczegół mogący wpływać na czas eksploatacji oraz bezawaryjność oferowanego urządzenia. Najważniejsze cechy oferowanego produktu to:

•Silnik japońskiej konstrukcji 168F 
•Utwardzane gniazda zaworowe
•Zapłon modułowy TCI
•Hartowany wał korbowy
•Wbudowany odprężnik na wałku rozrządu
•Płynna regulacja obrotów
•Metalowe zapadki rozruchowe
•Aluminiowy blok silnika
•Korek wlewu oleju z bagnetem
•Zastosowanie włącznika zapłonu
•Pojemny zbiornik paliwa
•Powiększona komora filtra
•Japoński gaźnik
•Chłodzenie powietrzem
•3 pierścienie na tłoku
•Chromowana powierzchnia cylindra
•Niskie zużycie paliwa
•Wyciszona i powiększona komora tłumika

Silnik przed użyciem należy zalać olejem 10W-40. Pierwsza wymiana oleju musi odbyć się po 5 godzinach pracy. Każda kolejna wymiana oleju powinna odbywać się co 25 godzin pracy silnika. Odpowiedni poziom oleju powinien być równy z dolną krawędzią wlewu lub zgodny ze wskazaniem bagnetu. Przed każdym uruchomieniem silnika osoba obsługująca powinna sprawdzić poziom oleju w silniku! 

Oferowany egzemplarz posiada ELEKTRYCZNY ROZRUCH za pomocą stacyjki i dołączonego kluczyka!

W skład dodatkowego wyposażenia odpowiadającego za rozruch wchodzi: 

Pierwszym elementem zestawu jest panel sterujący ze stacyjką. Dzięki odpowiedniemu rozplanowaniu frontowy blat jest niezwykle czytelny i składa się ze stacyjki oraz zabezpieczenia. Naniesione na blat oznaczenia znacząco ułatwiają orientację nawet niedoświadczonym operatorom urządzeń spalinowych. Urządzenie posiada wyprowadzoną wiązkę przewodów elektrycznych ze wszystkimi złączami, dzięki czemu jest ono gotowe do montażu z innymi elementami rozrusznika lub do szybkiej podmiany w instniejącej instalacji. Wraz z panelem dostarczane są 2 kluczyki.

Drugim elementem zestawu jest elektryczny rozrusznik do silników spalinowych. Rozrusznik umożliwia start silnika poprzez dostarczony do niego prąd stały 12V. 

Trzecim elementem zestawu jest uniwersalny akumulator zasilający rozruch silników spalinowych. Akumulator jest dostosowany do rozruchu mniejszych silników spalinowych dostępnych na rynku o mocy 6-7HP. Urządzenie można bez problemu doładować prostownikiem 12V.

Dzięki zastosowaniu wszystkich powyższych elementów silnik można uruchamiać bez użycia ręcznego szarpaka. Jest to niezwykle wygodne rozwiązanie, dzięki któremu jednym ruchem ręki możemy uruchomić silnik spalinowy w agregacie, glebogryzarce, ubijarce, rębaku itd.

1819

Dane Techniczne

Moc
6.8HP
Obroty
1.000-3.600 rpm
Emisja hałasu
86dB
Silnik
168F czterosuwowy OHV
Pojemność skokowa
196 cc
Stosowany olej
10w-40
Wymiary wałka [fi x dł]
20mm x 50mm
Spalanie
0,7 - 1,1 l/h
Pojemność zbiornika paliwa
3,6L
Rozstaw otworów montażowych
160 x 75mm
Moc rozrusznika
0.25kW
Zasilanie rozrusznika
12V DC
Pojemność akumulatora
7Ah
Napięcie wyjściowe akumulatora
12V

Specyficzne kody

EAN
5901122704317
Nowy produkt

5 innych produktów w tej samej kategorii:

Dodano Produkt do porównania