Silnik spalinowy 188F o mocy 15HP znajdzie swoje zastosowanie jako element napędowy do wielu urządzeń takich jak:
• zagęszczarki gruntu
• piły spalinowe do cięcia betonu
• agregaty prądotwórcze
• odśnieżarki
• zacieraczki do betonu
• do wielu maszyn i urządzeń

Najważniejszym wyznacznikiem jakości oferowanego silnika spalinowego jest wysoka jakość wykonania oraz jego dokładność. Producent zadbał o każdy szczegół mogący wpływać na czas eksploatacji oraz bezawaryjność oferowanego urządzenia. Najważniejsze cechy oferowanego produktu to:
•Silnik japońskiej konstrukcji 188F
•Utwardzane gniazda zaworowe
•Zapłon modułowy TCI
•Hartowany wał korbowy
•Wbudowany odprężnik na wałku rozrządu
•Płynna regulacja obrotów
•Metalowe zapadki rozruchowe
•Aluminiowy blok silnika
•Korek wlewu oleju z bagnetem
•Zastosowanie włącznika zapłonu
•Pojemny zbiornik paliwa
•Powiększona komora filtra
•Japoński gaźnik
•Chłodzenie powietrzem
•3 pierścienie na tłoku
•Chromowana powierzchnia cylindra
•Niskie zużycie paliwa
•Wyciszona i powiększona komora tłumika

Silnik przed użyciem należy zalać olejem 10W-40. Pierwsza wymiana oleju musi odbyć się po 5 godzinach pracy. Każda kolejna wymiana oleju powinna odbywać się co 25 godzin pracy silnika. Odpowiedni poziom oleju powinien być równy z dolną krawędzią wlewu lub zgodny ze wskazaniem bagnetu. Przed każdym uruchomieniem silnika osoba obsługująca powinna sprawdzić poziom oleju w silniku!

Silnik spalinowy 15HP 188F:

  • Silnik
  • Klucz do świec
  • Instrukcja obsługi
0658

Dane Techniczne

Moc
15HP
Obroty
1.000-3.600 rpm
Pojemność zbiornika
6,5L
Emisja hałasu
90dB
Silnik
188F czterosuwowy OHV
Pojemność skokowa
389 cc
Zużycie paliwa
1,5-2,5 l/h
Średnica wałka
25mm
Stosowany olej
10w-40
Nowy produkt

5 innych produktów w tej samej kategorii:

Dodano Produkt do porównania